Rok produkcji: 2006, przebudowany w latach 2010-2011
Silnik: pojemność 1.6, 16V, moc 131 KM, moment 151 Nm, dolot powietrza RACELAND, kolektor wydechowy SUPERSPINT, układ chłodzenia C2 R2
Układ wydechowy: kolektor wydechowy SUPERSPINT, układ wydechowy sportowy by Mario Tuning Garage
Modyfikacje: wzmocniona karoseria, klatka rozbudowana stalowa, fotele kubełkowe SPARCO Circuit i SPARCO Rev, pasy czteropunktowe TRS, kierownica zamszowa TRS, system gaśniczy SPARCO, przewody paliwowe w oplocie stalowym, przewody hamulcowe wzmocnione elastyczne, ręczny hydrauliczny z korektorem siły hamowania na tył, odchudzona wiązka elektryczna, mała nagrzewnica, dodatkowy wlot powietrza na dachu
Zawieszenie przód: gwintowane, BILSTEIN (charakterystyka szutrowa), sprężyny C2 R2
Zawieszenie tył: gwintowane, BILSTEIN (charakterystyka szutrowa), sprężyny BILSTEIN
Hamulce: sportowe przewody hamulcowe, zaciski i tarcze seryjne